Можете ли да завършите uno на карта за разбъркване?

Можете ли да завършите uno на карта за разбъркване?
Можете ли да завършите uno на карта за разбъркване?
Anonim

Ако последната ви оставаща карта е карта с разбъркани ръце, тогава я третирайте като всяка друга уайлд карта. Това означава, че можете да приключите играта с тази карта, стига да сте казали и UNO предварително.

Можете ли да завършите UNO игра с карта за размяна на ръцете?

Ако последната ви карта е карта Wild Swap Hands или Wild Shuffle Hands, можете да я третирате като нормална Wild карта и да я играете, за да приключите играта веднага и след това – Няма повече действия задължително.

Можете ли да завършите на power cards UNO?

Да, можете да завършите играта с карта за действие. Ако обаче това е карта Draw Two или Wild Draw Four, следващият играч трябва да изтегли съответно 2 или 4 карти. Тези карти се броят, когато точките се сумират.

ООН атакува ли размесва карти?

Игра за Uno Attack:

Дилърът разбърква картите и раздава по 7 карти на всеки играч. Останалите карти се поставят в стартовия панел и една карта се изважда (Изхвърли купчина).

Можете ли да пропуснете пропускане в UNO?

Малко известно правило на ООН раздели интернет, след като беше разкрито можете да играете 'skip' върху 'draw two', за да не се налага да избирате нагоре карти. … „Ако някой изиграе равенство две срещу вас и имате карта за пропускане от същия цвят в ръката си, можете да я изиграете и да „отхвърлите“наказанието на следващия играч“, казаха те..

Препоръчано: